Κυριακή 1 Μαΐου 2011

"Οι Γιατροί του Νέου Κόσμου" της Λένα Μερικά [Εργασία: Αντώνης Βορεάδης]

«Οι Γιατροί του Νέου Κόσμου» μυθιστόρημα της Λένα Μερικά
από το μαθητή Αντώνη Βορεάδη
[Β1 - 2ο Γυμνάσιο Τριλόφου - 2010-2011]

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Το βιβλίο μας μιλάει για δύο παιδιά τα οποία πάντα ήθελαν να γίνουν γιατροί. Έκαναν αρκετές προσπάθειες και στο τέλος δικαιώθηκαν. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο μας μιλάει για δύο παιδιά, τον Στέφανο και την Μαρία, τα οποία έκαναν θυσίες για να αποτρέψουν τον μικρό Γκάγκο από την αρρώστια που είχε. Τον πήγαν σε γιατρούς και σε διάφορους μελλοντικούς συναδέλφους για να βεβαιωθούν ότι ο μικρός είναι καλά. Πρόβλημα δημιουργούν τα ψέματα που λέει στους γονείς του ο Στέφανος γιατί όταν το μαθαίνουν δεν μένουν και τόσο ευχαριστημένοι.

ΤΙΤΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ
Πιστεύω πως ο τίτλος του βιβλίου είναι πετυχημένος διότι όντως το βιβλίο μας μιλάει για δυο παιδιά τα οποία ήθελαν να γίνουν γιατροί και μέλη του ''Γιατροί Χωρίς Σύνορα'' άρα μας μιλάει για Γιατρούς του Νέου Κόσμου.

ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Στο βιβλίο μου άρεσε πολύ ο τρόπος γραφής της συγγραφέα γιατί τα παρουσιάζει όλα τόσο όμορφα και κατάλληλα για την ηλικία μας. Ήταν ένας υπέροχος τρόπος για να περνάω την ώρα μου. Στο βιβλίο μου άρεσαν όλα, πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι αρνητικό.
Μου άρεσε πολύ ο τρόπος γραφής της συγγραφέα και κατά τη γνώμη μου σωστά βραβεύτηκε. Πέρασα πολύ όμορφα τον χρόνο μου γιατί δεν ήταν κουραστικό στην ανάγνωση. Σύμφωνα με τη γνώμη μου είναι ένα από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει και αυτό εξαιτίας της συγγραφέα η οποία έγραψε με φοβερό τρόπο το βιβλίο αυτό.

ΗΡΩΕΣ
Ο αγαπημένος μου ήρωας ήταν ο Στέφανος ο οποίος προσπαθούσε συνέχεια να βρει τρόπο για να το ''σκάσει'' από το σπίτι του για να βοηθήσει τον Γκάγκο. Ενδιαφερόταν για τον μικρό αλλά και για την Μαρία, την οποία αγαπούσε και ήθελε πάντα να είναι κοντά της. Επίσης παρόλο που είχε πολλά χρήματα η συγγραφέας μας τον παρουσιάζει και πολύ καλό χαρακτήρα γιατί δεν το έδειχνε μπροστά στην Μαρία. Χειρότερος ήρωας στο βιβλίο για εμένα δεν υπήρχε διότι όλους τους συμπάθησα διαβάζοντας το βιβλίο.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ- ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Η αγαπημένη μου φράση ήταν εκεί οπού συχνά ο Στέφανος έλεγε: «Σόρρι, Μαρία». Την διάλεξα γιατί μου έκανε εντύπωση που βιβλίο έχει ξένες λέξεις στα Ελληνικά.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Η Λένα Μερίκα γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε οικονομικά στη Βιέννη. Εργάστηκε 23 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα. Έχει γράψει θεατρικά έργα, διηγήματα, σενάρια για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Έχει γράψει επίσης βιβλία που βραβεύτηκαν όπως «Αγάπες τηγανιτές», «Το διπλό κλίκ στον έρωτα», «Το blog του Ευτύχη».

ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Τι είναι οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα και τι κάνουν;
Οι Γιατροί του Νέου Κόσμου είναι μια διεθνής, ανεξάρτητη, ιατρική, ανθρώπινη οργάνωση που έχει στόχο την παροχή ιατρικής βοήθειας οπουδήποτε υπάρχει ανάγκη.
Μ.Κ.Ο [Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις]
Μια Μ.Κ.Ο είναι ένας νόμιμος συγκροτημένος οργανισμός που δημιουργήθηκε από φυσικά ή νομικά πρόσωπα.

ΔΟΥΛΕΨΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ: Αντώνης Βορεάδης

3 σχόλια:

  1. Αντώνη, πολύ ενδιαφέροντα τα θέματα με τα οποία ασχολείται το βιβλίο και στα οποία εστίασες κι εσύ!
    Ίσως θα μπορούσαμε στα σχόλια να αναπτύξουμε λίγο περισσότερο το θέμα των "Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων" (όπως των "Γιατρών Χωρίς Σύνορα" ή των "Γιατρών του Κόσμου"), όπως και το επίσης ενδιαφέρον θέμα σχετικά με το πάθος των παιδιών να σπουδάσουν και να ασχοληθούν με την ιατρική!!! Είναι ωραίο να ξέρεις αυτό που θέλεις και να παλεύεις για το όνειρό σου! εσείς έχετε τέτοια πάθη; όνειρα; ή κλίσεις;
    Εν τω μεταξύ, δεν ξέρω αν έγινε σαφές γιατί ο τίτλος είναι "οι Γιατροί του Νέου Κόαμου"! γιατί δηλαδή "Νέου κόσμου"...κι όχι κάτι άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κυρία.πολύ.ενδιαφέρον.το.σχόλιό.σας! +.εγώ.8έλω.να.ασχολη8ώ.με.την.ιατρική.+.να.συμμετέχω.σε.τέτοιες.οργανώσεις! είναι.πολύ.σημαντικές.+.ενδιαφέρουσες! επίσης.όλοι.μπορούν.να.ενημερω8ούν.για.ενέργειες.των."Γιατρών.χωρίς.σύνορα".στην.ιστοσελίδα "www.msf.gr"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλός ο σύνδεσμος για τους "Γιατρούς Χωρίς Σύνορα", Tinaki!!! Μπράβο! Κι αυτή είναι η σελίδα των "Γιατρών του Κόσμου": http://www.mdmgreece.gr/

    Δεν ήξερα ότι θέλεις να γίνεις γιατρός...!!! θυμόμουν ότι είσαι της θετικής κατεύθυνσης, βέβαια...! Πολύ ενδιαφέρον! να διαβάσεις και το βιβλίο της Λ.Μερικά! είναι πολύ εύκολο και ευχάριστο για διακοπές καλοκαιρινές! θα το ξεπετάξεις μέσα σε λίγες ώρες...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή